aktuality

Novinky z trasy 2022 – objížďky a jiné zádrhele

Ahoj všem,
včera jsme s kamarády dokončili naši letošní jarní jízdu.
Pro všechny, kdo se chystají vyrazit, tady je přehled lapálií, na které jsme během cesty narazili.

úsek 1 – úsek itineráře mezi Luby a Kraslicemi je po zimě hrbolatější než vloni a je lepší jet po silnici 216

úsek 3 – mostek u Výsluní ještě není hotový, úsek silnice 223 je zavřený, tak jsme to objeli z Vejprt přes Johstadt a Steinbach na Horu sv.Šebestiána

úsek 7 – v Jetřichově se dodělává kanalizace, uzávěra by měla být každým dnem zrušená, stávající objížďka je značená, pěkná, ale dlouhá

úsek 12 – v Horních Štěpanicích těsně před Pohledničkou opravují silnici a nikomu to neřekli, takže ZMĚNA itineráře – na km 40,9 se jede přímo dál na Benecko a cíl úseku bude přesunut k MÚ Benecko (a odpovídajícím způsobem start úseku 13)

úsek 14 – bude opravený itinerář – chyby v distancích od km 19,3 do km 36,1

úsek 16 – uzavírka silnice z Náchoda do Lipí, značená objížďka přes Nové Město n.Metují je brutálně dlouhá a ne moc zajímavá, fyzicky se dá z Náchoda projet tak, že z 33 odbočíte na Bražec, po cca 1 km vlevo Drtinovo nám. a nahoru ulicí Pod Lipím, ALE je tam vjezd povolen jen místním obyvatelům, takže …

úsek 18 – uzavírka na Zemské bráně, značená objížďka přes Kunvald, ale doporučuji objet daleko hezčí Bartošovice – Miedzylesie – Smreczyna – Kamienczyk a zpět přes hranici nad Petrovičkami

úsek 23 – za Polnou uzavírka na 353, takže za Lipinou rovně na Rybné – Jamné a pak zpět na 353

úsek 24 – za Klenovou uzavírka na 151, zmatečně značená objížďka, takže za Klenovou na Senotín – Hůrky a do Bystřice

úsek 30 – odbočka vpravo na km 26,4 není nijak značená, poznáte to podle dlažebních kostek

úsek 34 – na km 40,4 se fakt projíždí statkem, protože tak tam vede silnice, ale statek si ji trochu přivlastnil, tak se toho nelekněte, jde to v pohodě

URČITĚ si vytiskněte na cestu itineráře. Navigace na mapy.cz byla dost často dost zmatená a posílala nás na křižovatkách vlevo i vpravo současně. Optimální je mít puštěnou navigaci a průběžně ji kontrolovat podle itineráře.

Nastudujte si nápovědu k používání aplikace ZADAT JÍZDU. Když někde zapomenete zahájit/ukončit etapu nebo přestávku, tak se musíte vrátit, protože maximální tolerance vzdálenosti je 300 metrů a apka vás dál nepustí. Když se používá pečlivě, tak za vás počítá optimální časy dojezdů a všechno pěkně ukládá do výsledkové listiny.

Šťastnou cestu
Radek

Otevíráme registrace na rok 2022 !

Ahoj kamarádi veteránisti,

první dubnový den se otevírá registrace do letošního ročníku soutěže Kolem české kotliny.

Přípravy jsou v plném proudu, momentálně tajeme poslední zbytky sněhu v horských úsecích a vysušujeme trať. Následně rozkveteme stromy a zapneme panoramatické výhledy.

Všechna auta do roku výroby 1981 soutěží v hlavní kategorii. Kromě toho si i letos můžete vytvořit svoji vlastní klubovou divizi, ve které jedou značky bez omezení věku.

Ti, kdo jeli už loni, mohou použít svoje stávající přihlašovací údaje.

Od května bude trať otevřená zase až do září.

Nezapomeňte se s námi dělit o svoje zážitky a fotky v aktualitách, fotogalerii a na facebooku.

Přejeme spoustu pěkných kilometrů

Radek a Tomáš

Kotlina 2022 se blíží!

Ahoj kamarádi,

jaro je za dveřmi a přípravy na druhý ročník jízdy Kolem české kotliny jsou v plném proudu. Tentokrát pojedeme v opačném směru (klokvajs), abychom poznali zase nové výhledy na naši krásnou zemi.

Po loňských zkušenostech jsme změnili některá pravidla, abychom si to víc užili. Takže hlavně zastávky mohou být kdekoliv na trase.

Další podrobnosti jsou na našem webu a aktuální informace brzy budou přibývat i na našem fejsbuku – https://www.facebook.com/kolemceskekotliny

Jede se zase od května do září, registraci otevřeme v dubnu. Podívejte se do kalendáře, naplánujte si týden a připravte se vyrazit.

Přeji mnoho krásných kilometrů v roce 2022 s vůní skutečného benzínu

Radek

finále prvního ročníku

Ahoj kamarádi,

dnes končí letošní okno pro Kotlinu. Z 27 přihlášených vyjelo na trať 18 posádek a z nich 14 zdárně dokončilo celou trasu.

Všem gratuluji, protože to je úctyhodný fyzický výkon pro posádky i auta. Nejvíc ovšem smekám před vítězi soutěže, kteří na téhle dlouhé a náročné trase dokázali udržet neskutečně pravidelné tempo.

Konečné pořadí:

1. a 2. místo společně posádky

st.č. 22 – Pavel Hašek (1964 Škoda Felicia)

st.č. 23 – Václav Čermák (1979 Saab 96)

s úžasným výsledkem 0,9047 %SO

3. místo

st.č. 6 – Jiří Čekan (1935 Aero 30) v těsném závěsu s výsledkem 1,3156 %SO

Doufám, že se všem trasa líbila a že si to patřičně užili.

Začínáme připravovat Kotlinu 2022, kterou pojedeme po stejné trase ale v obráceném směru. Po zkušenostech z letoška budou povolené přestávky kdekoliv na trati i mimo koncové body úseků a přestávek bude víc.

Těším se na vás a přeji pěkný závěr letošní sezóny

Radek

Vítězové prvního ročníku
Slavnostní gratulace vítězům stylově na výstavě obrazů Pavla Holého v Autoklubu ČR. – Radko Jung

něco pro značkové kluby

Pro registrované značkové kluby připravujeme možnost zorganizovat "vloženou klubovou soutěž".
Členové klubu budou mít vlastní výsledkovou listinu a pro auta neplatí věkový limit roku 1980.
Auta splňující věkovou hranici budou na klubové i klasické veteránské výsledovce.
Ve všem ostatním platí propozice a hlavně vůle ředitelství soutěže.